1Welk dagelijks onderhoud is nodig?
Het wordt aanbevolen dat u het schema volgt:
Diepe reiniging van het melksysteem: één keer per dag
Diepe reiniging van het zetsysteem: één keer per week
Reiniging van kalkaanslag: eens per maand
2Zal ik mijn koffiezetapparaat elke dag diep reinigen?
Voordat u de machine na kantooruren uitschakelt, moet u uw melksysteem grondig reinigen om verstopping van de pijpleiding te voorkomen.
3Heb ik reinigingstabletten nodig?
Ja. Water alleen verwijdert niet al het hardnekkige koffievet en melkaanslag.
4Wie moet ik bellen voor onderhoud?
Neem contact op met de distributeur als u uw machine bij één hebt besteld. Als uw machine via de website van Dr. Coffee is besteld, bel dan de 400-hotline.
5Brengen de reinigingstabletten risico’s met zich mee voor de voedselveiligheid?
Onze reinigingstabletten zijn gemaakt met eetbare inhoud zonder zorgen over de voedselveiligheid.
6Waarom wordt er geen melk ingepompt? Wat zal ik doen?
De redenen waarom uw machine geen melk naar binnen pompt, kunnen variëren.
Probeer de schuimknop een beetje los te draaien en het melksysteem grondig te reinigen. Als dit niet werkt, neem dan contact op met de klantenservice of een verkoopprofessional.
7Wat is de levenscyclus van de koffiemachines?
De Dr. Coffee Horeca-serie is ontworpen om 500.000 kopjes te maken. Andere modellen zijn ontworpen om meer dan 50.000 kopjes te maken.
8Wat is het after-sales zorgbeleid?
Binnen de garantie van één jaar bieden we gratis onderhoud en vervanging van accessoires aan in het geval van prestatiefouten die niet zijn veroorzaakt door menselijke of accidentele schade.
Onze technici komen binnen 24 uur na aanvraag langs in Tier 1/2-steden en binnen 48 uur in andere regio's.