1Waarom komt er telkens water uit als ik de machine aan/uit zet? Is het normaal?
Dit is volkomen normaal omdat de machine zo is ingesteld dat hij zijn eigen pijpleidingen reinigt telkens wanneer de machine aan/uit wordt gezet. Er komt water uit de uitlaat wanneer de reiniging voorbij is.
2Welke melk en koffiebonen gebruik ik in mijn machine?
Wij raden 2 tot 6 graden volle melk en medium/diep gebrande bonen aan in plaats van licht/donker gebrande bonen.
3Kan ik de melktemperatuur wijzigen? Hoe stel ik deze hoger/lager in?
Ja. De aanbevolen schuimtemperatuur is 60 graden, maar je kunt deze aanpassen door aan de "opschuimknop" te draaien. Neem voor meer informatie contact op met de klantenservice of een verkoopprofessional.
4Waarom is mijn koffie te bitter/te flauw?
De smaak van uw koffie heeft te maken met de volgende factoren: grootte van de gemalen deeltjes (5 opties beschikbaar), hoeveelheid koffiedik (5 opties beschikbaar) en pre-infusietijd (1 tot 5 seconden).
5Zal ik mijn machine opnieuw ontwerpen?
Heeft u speciale wensen, neem dan contact op met de klantenservice; anders wordt aanbevolen dat u de originele configuraties behoudt.
6Wat moet ik doen als ik siroop of creamer in mijn koffie wil?
Nadat de machine uw koffie heeft bereid, kunt u siroop of creamer aan de drank toevoegen.
7Zal ik de eerste koffie van de dag weggooien?
Als uw machine een tijdje uitstaat en weer aanzet, raden wij u aan een latte te zetten en deze weg te gooien, omdat u ervan uitgaat dat de machine niet volledig is opgewarmd en de smaak mogelijk niet ideaal is.
8Wat moet ik doen als de hoeveelheid koffie niet in mijn kopje past?
Als de machine goed werkt en u wilt het uitgiftevolume wijzigen, ga dan naar "drankinstelling" en selecteer het juiste volume voor uw kopje.
9Hoe maak ik een koud drankje?
Selecteer "koud drankje" in het menu en uw machine bereidt een drankje op kamertemperatuur. Voeg ijsblokjes toe aan het drankje en je krijgt een ijskoude drank.
10Wat moet ik doen met waarschuwingen op het scherm?
Gele interface suggereert onderhoud. Als u een rode interface ziet, neem dan contact op met de klantenservice voor het oplossen van problemen.
11Hoeveel kopjes bereidt de machine per dag? Hoe lang duurt het om één kopje te bereiden?
Voor verschillende scenario's ontwikkelt Dr. Coffee modellen met bijbehorende "dagelijkse productiviteit" en "efficiëntie". Neem voor meer informatie contact op met de klantenservice of een verkoopprofessional.
12Wat betekent de gemalen hoeveelheid "1 tot 5" in de drankconfiguratie?
Hoe groter het getal, hoe meer koffiedik je krijgt bij elke maalbeurt.
13Wat moet ik doen als ik mijn bonen of melk heb veranderd?
Nadat u uw bonen heeft vervangen, moet u de gemalen hoeveelheid opnieuw kalibreren.
Nadat u uw melk hebt gewijzigd in melk met een ander vetgehalte, wordt aanbevolen dat u de hoeveelheid schuim wijzigt in "drankconfiguratie".
14Moet ik mijn machine aan het eind van de dag uitzetten?
Het wordt aanbevolen dit te doen om energie te besparen en de levensduur van de machine te verlengen.
15Kan ik mijn koffie personaliseren?
U kunt uw dranken een andere naam geven en bereidingsprocedures definiëren.
16Ondersteunt mijn machine QR-codebetalingen, posters en video's?
Ja. Dr. Coffee machines zijn ingebouwd in een IoT-systeem waardoor een totaaloplossing mogelijk is inclusief mobiel betalen, bediening op afstand en operationeel beheer. Neem voor meer informatie contact op met de klantenservice of een verkoopprofessional.